środa, 27 sierpnia 2014

Tajemniczy look Designer.

  Cześć! Na początek chcę przeprosić, za brak ostatnio notek. Nie mam czasu, ale też jakoś mi się nie chcę. Myślę jednak, że dzisiejsza będzie ciekawa. Piszę trochę wcześniej, niż zwykle, bo teraz mam czas. Jutro pewnie znowu będzie o dwudziestej drugiej, ale to jutro :)
   Post o Designer niedługo się pojawi. Dzisiejszy też jest o niej, ale mniej ogólny. Otóż, przeglądając internet w poszukiwaniu informacji o tej projektantce, natrafiłam się na kilka postów o niej właśnie. Był w nich wspomniany rzekomo tajemniczy look. Dziwna jest w nich data: pisali, że pochodzi z dwa tysiące pierwszego roku. Podobno jest on na jej koncie na angielskim serwerze. Sprawdziłam to. Weszłam w jej profil. Miała tylko jeden. I... rzeczywiście! Oto on:


W klamerkę wzięłam datę. Pochodzi on z czwartku, pierwszego lutego dwa tysiące pierwszego roku. Wtedy pewnie nawet nie było planów o MSP. Ubrana na nim jest jak na polskim serwerze nie ma tylko Nerdsów. Zatytułowała go ,,Sweetie <'33 Buy this look and be my friend <'33" czyli: ,,Słodko. Kup ten look i bądź moim przyjacielem!". Wiecie coś o tym? Piszcie najlepiej w komentarzach, jeśli wolicie to na pocztę na MSP.Na dziś koniec. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem to ma związek z testowym MSP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, o co chodzi. 2001 rok? Wtedy nawet nie było mnie na świecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że data ale na moim koncie też jest jeden look że niby powstał w 2001 i nie wiem o co chodzi. Jakby ktoś chciał sprawdzić to mój nick to Aika92 (szukacie w lookach z 2018)

    OdpowiedzUsuń