czwartek, 14 sierpnia 2014

Wyjazd

  Cześć. od jutra znowu nie będzie mnie w domu.. Tym razem przez tydzień. Podczas tego następnego posty się na pojawią. Tym razem jednak nie mam na to wpływu. Najprościej na Świecie nie będę miała dostępu. No dobra. Będę miała. Ale płatny. Nie ma dla mnie sensu wydawanie kasy na Wi-Fi. Wracam dwudziestego drugiego, ale wtedy pewnie też nic nie napiszę.
  Przez ten czas, strona ,,Coś na logikę" na tym blogu będzie w kopiach roboczych. Zaczęłam ją edytować i do tej pory nie skończyłam. Jedyne, co mogę powiedzieć, to to, że po moim przyjeździe będzie kilka zagadek więcej :) Jeśli ktoś będzie chciał więc potrenować swoje szare komórki, z pewnością ma okazję. Jeszcze jedno: Zmieniłam kolor czcionki treści notek oraz zakładek na ciemniejszy. Dziękuję osobie, która zwróciła mi uwagę, że źle to wygląda. Z pewnością nie myliła się i teraz wygląda znacznie lepiej! Na dziś tyle. Życzcie mi udanego wyjazdu. Pozdrawiam! Korzuchowska :)

1 komentarz:

  1. Masz super bloga! Bardzo ciekawe tematy! Aż się uszy trzęsą! A piszesz rewelacyjnie! Chciałabym też tak umieć. Chcę cię obserwować, tylko nie wiem jak, napisz mi na msp - jestem !pink!!..Zapraszam Cię też na mojego bloga - http://przyjazniowe-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń