niedziela, 3 sierpnia 2014

Designer przebrana za... Conchitę Wurst!?

  Cześć. Pewnie większość osób pamięta zwycięzce tegorocznej Eurowizji - Conchitę Wurst. Przynajmniej niektórzy też co najmniej kojarzą Designer - mającą konto na każdym serwerze oprócz tureckiego projektantkę. Ostatnio, będąc na duńskim MovieStarPlanet weszłam w jej profil. I zobaczyłam ją w stroju... Conchity Wurst! Tu screen:
Sama mam całkiem podobny strój, o którym już pisałam: !KLIK!. Z jej opisu ,,Co Teraz Robisz" niewiele zrozumiałam. Napisała: ,,Tillykke til Conchita med Eurovision!".Widać tylko, że - w przeciwieństwie od Designer na polskim serwerze - różni się od tego początkowego. Nie znam duńskiego, ale z łatwością domyśliłam się, że na końcu jest coś w rodzaju ,,Conchita wygrała Eurowizję!".
  Prawdę mówiąc, rozbawiło mnie to. Od początku śmiałam się z całej Conchity, właśnie dlatego kupiłam jej strój. Dla porównania, jeszcze ja ubrana w ten mój:
Całkiem podobne... Myślę, że niedługo pojawi się post o Designer. Jednak nie wiem, kiedy. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

1 komentarz: