czwartek, 7 sierpnia 2014

Tajmemniczy look Designer

  Cześć. Zabrałam już się za posta za Designer. Ten też będzie o niej, tyle, że nie taki ogólny. Mianowicie, postanowiłam o niej trochę poszperać. Na wielu blogach były o niej posty. Czytając niektóre, dowiedziałam się o jej looku, który został utworzony w 2001 roku, więc wtedy, gdy jeszcze nie istniało nawet MovieStarPlanet Beta (pierwsza wersja gry). Jest on jedynie na jej koncie na brytyjskim serwerze. Postanowiłamn to sprawdzić. Utworzyłam tam konto, wyszukałam ją w znajomych, weszłam w profil projektantki i otworzyłóam zakładkę ,,Looki". Wyświetlił się tylko jeden. Oczywiście go otworzyłam. Oto, co zobaczyłam:
Nazwała go ,,Sweetie <<'3 Buy This Look and Be My Friend <<'3", czyli po angielsku: ,Słodko. Kup ten look i zostań moim przyjacielem". Rzeczywiście, zostałn utworzony w czwartek, pierwszego sierpnia 2001 roku! Dodam jeszcse, że Designer jest na nim ubrana podobnie jak na polskim serwerze, nie ma jednak Nerdsów. Co o tym wszystkim sądzicie? Pozdrawiam. Korzuchowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz