środa, 6 sierpnia 2014

Tematy o książkach na forum

  Cześć. Przepraszam, że wczoraj post się nie pojawił, ale byłam tyolko około piętnastu minut na komputerze.
Na forum coraz więcej tematów o książkach. Dziś właśnie na nich się skupię. Na początek screen jednego z nich:
Osoba pisząca go, spytała, o ulubioną książkę czytelników. Pisząc jednak ogólnie o tematach powiem co ja, czyli osoba lubiąca czytać o nich sądzę. A więc: lubię takie tematy. Dzięki nim poznałam wiele osób, z którymi teraz ciągle piszę o książkach. Sama też i ich poznałam kilka ciekawych, które z chęcią przeczytam. Przyznam też, że sama zrobiłam kilka takich tematów. Dotyczyły one jednak książki lub ich serii.
  Mimo to sądzę, że osoby nie przepadające za czytaniem mogą być trochę zdenerwowane tematami takiego typu. A wy co myślicie o takich tematach? Pozdrawiam. Korzuchowska :)

1 komentarz:

  1. Takie tematy pozwalają na poznanie nowych ludzi, którzy maja podobne pasje :)
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń