sobota, 9 sierpnia 2014

Testowe MSP

  Cześć. Ostatnio często można usłyszeć o ,,Testowym MovieStarPlanet", a także o znanym przez niewielu linku do niego. Znalazłam go na blogu venus159-msp.blogspot.com. Nie podam go jednak. Dwa powody: z większości innych wyczytałam, że podanie go nawet po za grą grozi utrata konta. Szczerze jakoś mi się nie wydaje, aby to było prawdopodobne, ale to nie wszystko. Po drugie, jeśli chcecie go poznać, wejdźcie na bloga, którego adres zamieściłam powyżej.  Jest to chyba jedyny, na którym jest podany link, a poza tym bardzo ciekawy!
  Szukając go, natrafiłam na kilka blogów. Z większości zrozumiałam, że kiedyś dało się normalnie zalogować, stworzyć konto i grać na testowej wersji. Teraz jednak od razu po wprowadzeniu danych i kliknięciu przycisku pojawia się jedynie tło. Potem następuje wylogowanie i zostajemy automatycznie przekierowani na normalną stronę gry. Sama próbowałam.
  UWAGA! Nie polecam jednak wchodzić na testową wersję. Sama to zrobiłam, ale dopiero po tym dowiedziałam się, że ściąga to Konie Trojańskiego, potocznie nazywanego Trojanem. Jest to bardzo groźny wirus komputerowy, który wszystko niszczy. Skanowanie, które udało się przeprowadzić, na szczęście go nie wykryło, ale radzę uważać. Przez takiego wirusa można stracić cały komputer czy laptop, a i tak chyba tylko w lepszym wypadku. To może być prawda. Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz