sobota, 2 sierpnia 2014

Powrót

  Cześć. Już wróciłam z Jaworek, wyjazd się na prawdę udał, oczywiście dużo chodziłam po górach. Przez miniony tydzień, zgodnie z zapowiedzią, posty się nie pojawiały, z mojego czystego lenistwa, ale też z innego powodu. Otóż, mimo, że internet był, nie byłam dużo na komputerze, a na MSP przez cały tydzień tylko raz. Po prostu wychodziłam rano, wracałam wieczorem i czytałam lub rysowałam. Dobra wiadomość jest taka, że przynajmniej na jakiś czas odzyskałam starą wenę, której mi już zabrakło. Jednak nie obiecuję, że posty będą pojawiać się codziennie. Chcę wykorzystać wakacje i czytać. Ale kolejny raz wyjeżdżam za ponad tydzień. Ale o tym w swoim czasie. Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

1 komentarz:

  1. Nawet taki post informacyjny piszesz tak zwięźle... No super! Szkoda, że Twój blog nie jest super sławny.

    OdpowiedzUsuń