poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Informacja

  Cześć. Dziś chciałam li i jedynie powiadomić, że najbliższe posty będą o aplikacjach MSP na urządzenia mobilne. Otóż mimo, że nie mam własnego tableta, a telefon z zbyt słabym Androidem, udało mi się na jakiś czas pożyczyć tego pierwszego. Kilka razy już go miałam, ale bardzo rzadko gram, więc nie mam większych osiągnięć. To jest dla mnie pewna strata czasu, wolę poczytać czy porysować, ale coś tam mam zrobione ;) Dlatego posty też będą o aplikacjach. Niestety, większość bez screenów, ponieważ tablet nie jest mój. Musiałabym je przesyłać mailem lub z tableta dawać na Bloggera. Kopiowanie z innych stron lub blogów tym bardziej odpada, ponieważ to czyjaś robota, a ja jej nie zamierzam wykorzystywać z czystego lenistwa. Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)
  P.S.: Czytał ktoś książki z serii Rafała Kosika ,,Felix, Net i Nika"? Jak nie, to polecam! Ja jestem w trakcie siódmej części i sądzę, że to jedna z najlepszych polskich serii (na równi z ,,Jeżycjadą" Małgorzaty Musierowicz).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz