poniedziałek, 1 września 2014

Powrót

  Cześć! Już wróciłam i powracam do pisania postów. W dzisiejszej notce znajdzie się jeszcze kilka informacji. Po pierwsze: szablonu bna razie nie zmieniam, ponieważ żyrafi wygląd bloga bardzo się mnie podoba. Zmiany na jesień przyjdą z jej początkiem :). Po drugie: zaczął się rok szkolny. Będę miała mniej czasu, na internet pewnie będę wchodziła na około dwadzieścia minut, czasem krócej. Więc długo, ale internet gorzej chodzi. Zawsze sobie jakoś radziłam i pisałam te posty, ale nie obiecuję, że będą się pojawiać codziennie. Ocziwiście bardzo za to przepraszam. Co do mojego odejścia... co raz bardziej jestem pewna, że już niedługo to się stanie. Po prostu to mnie zaczyna nudzić, na MSP nie ma ludzi kreatywnych, ciągle tylko sekundówki, StarCoins, Fame. Kolejnym argumentem jest to, że wcale mi nie brakuje internetu, a próbowałam się bez niego obejść. I się udało. Jedyną moją motywacją do dalszej gry jest pisanie tego bloga, a jest to bardzo fajne. Jeśli jednak odejdę, uszanujcie to - to moja decyzja, do której mam prawo.  Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz