sobota, 28 czerwca 2014

Cisza nocna na MSP

  Cześć. Na początek pragnę przypomnieć o moim wyjeździe, na temat którego post jest poniżej. Mimo to wstawiam link:KLIK. Przejdźmy jednak do posta:
  Jak wszystkim wiadomo, MSP jest jedną z gier, które mają możliwość Chatowania. Do niedawna można było rozmawiać ze znajomymi przez całą dobę. Wczoraj to się jednak zmieniło. Mianowicie: moderacja gry wprowadziła ciszę nocną. Trwa ona od każdej północy6 do godziny szóstej dnia następnego. Przez ten czas nie można ze sobą pisać: ani na Chatroomach, ani na prywatnym czasie. Aktualizacja niewielu się podoba, a na forum ciągle powstają protesty. Oto jeden post o nowej aktualizacji:
Autor tego pisze z pytaniem o prawdziwość ciszy nocnej. Ma rację z wyjątkiem tego, że zakaz rozmów trwa od dwudziestej czwartej, a nie - jak napisała - od dwudziestej drugiej. Sama nie próbowałam, czy to jest prawdziwe, ale nie myślę też, aby mi się chciało. Przyznam, że jestem jedną z niewielu, która w noc woli spać :D Z tego, co jednak wiem, gdy spróbuje się napisać coś podczas ciszy, wiadomość nie zostaje wysłana. Zamiast niej pojawia się jednak ostrzeżenie o ciszy i informacja, ile czasu jeszcze będzie trwać.
Jak już wcześniej wspomniałam, ta zmiana wielu się nien podoba. Większość tłumaczy, że osoby,będące odpowiedzialne za bezpieczeństwo chatujących muszą spać Ja jednak tego nie podzielam. Można zrobić zmiany nocne. MSP jest potężną, dobrze zarabiającą inwestycja, a nie sądzę, by nie było nikogo, kto chciałby tam pracować. Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

2 komentarze:

  1. To na serio !Na rerio jest cisza nocna sprawdzałam ...hah :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cisza nocna na serio jest! Byłam kiedyś o 24 na MSP i tam pojawiła się informacja o ciszy nocnej. To przez tą legendę o porwaniu Dominiki z MSP...

    OdpowiedzUsuń