poniedziałek, 23 czerwca 2014

Powrót

  Cześć. Już wróciłam z wyjazdu, więc piszę Ten post nie będzie o niczym konkretnym, raczej kilka ogłoszeń.
  Po pierwsze powracam do pisania postów. Ostatnio znalazłam kilka ciekawych tematów. W wakacje kilka razy wyjadę, więc nie sądzę, aby przez przyszłe dwa miesiące pojawiło się więcej postów, ale nie szukam na ten czas redaktora. Mam nadzieję, że sobie poradzę. Nie wyjeżdżam wiele za granicę, więc będę miała ze sobą laptopa. Tego jednak nie mogę powiedzieć o wolnym czasie na wypadach. Jednak daty, przez które mnie nie będzie, podam w swoim czasie :-).
  Drugą sprawą jest nowy szablon. Przyznam, że już wczoraj chwilę posiedziałam przed komputerem. Zdążyłam przygotować nowy szablon i nagłówek. Zmiany wstawię jednak dopiero w Dzień Zakończenia Roku Szkolnego - w piątek dwudziestego siódmego czerwca. Nie powiem też, jaki będzie temat przewodni.
  Dziś już nic więcej nie napiszę. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz