czwartek, 5 czerwca 2014

Lupown - kolejny post

   Cześć. Dalej o Lupown, ale to już chyba ostatni post o niej. Były już dwa, do których przeczytania zachęcam :). W tym ostatnim napisałam,  że napisałam do dziewczyny, która rzekomo zna Lupown. Zależało mi na jej odpowiedzi. Jak d tej pory, dowiedziałam się, że chodzą plotki, że zmarła. Ale chyba żyje, bo niedawno aktualizowała status. Wiem też, że mieszka w domu dziecka, a ostatniop przygarnęła ją jakaś rodzina. Na forum są tematy, w których stawia się jej znicze. Ma ich też kilka w swojej Księdze Gości.
  Jak już wspomniałam, napisałam do jej kumpeli. Ta jednak odpowiedziała, że nie może udzielić informacji. Szkoda, ale jeśli ta całą afera jest prawdą to sądzę, że jednak ma swoje powody, które trzeba uszanować Pozdrawiam. Korzuchowska :)

1 komentarz:

  1. No dobra, piszesz, że moze być to prawdą. Ale kto wtedy by pisał na jej koncie, ze żyje czy aktualizował ten status? Sama widziałam te posty o niej dzisiaj i bardzo mnie to zastanawiało. Nie rozumiem też z drugiej strony - jesli NIE jest to prawdą to dlaczego ktoś mógłby rozpuszczać takie plotki?

    P.s. Zapraszam też na mój blog o MSP: "oliwia00015-i-msp.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń