poniedziałek, 16 czerwca 2014

Kolejna noc Hakerów

  Cześć. Dziś przeglądając forum (tak, wiem, znowu) natrafiłam na temat zatytuowany ,,Hackerzy", a dokładniej ,,Hac**erzy":
Autorka pisze, że dzisiaj jest ,,Dzień Hakera". My ślę jednak, że chodziło jej o coś w rodzaju nocy. Sugeruje, żeby brzydko się ubrać i ustawić startowy opis. Ten sposób tak na prawdę wiele nie wskóra, zwłaszcza, gdy ktoś nie hakuje dla ubrań czy konta, a po coś innego. Jeśli jednak konto miało zostać skradzione z powodu, który wymieniłam jako pierwszy, to rozwiązanie i tak nie jest najlepsze, zwłaszcza, gdy ma się dużo ubrań. Przecież zawsze haker może zrobić look, dzięki czemu przejży dokładnie szafę użytkownika. Nawet gdyby się chciało szybko przesłać ubrania na robocze konta i tak dokładnie to nie wyjdzie, ponieważ nie można wysłać więcej niż dziesięć prezentów. Dużo mówi też poziom graczy.
  Wracając do tematu nie myślę, aby ta noc okazała się realną. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

5 komentarzy:

  1. Hackerzy nie mają czasu przeglądać rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zainteresują się i zobaczą ? ._.

      Usuń
  2. Hej ! Ja jestem jedną z osób, które okradła anymouse.. wczoraj była na plaży tytan i przeszła do mojego domu, a następnie mnie okradła, całe konto -,-. haker The dolly hakuje również komputery... radzę uważaj, ponieważ ja straciłam wszystko na msp (wszystkie inne konta też) a noce hakerów są codziennie od 20 do 6 nad ranem, więc jak zobaczy Was anymouse, po Was :( dlatego od razu uciekać jak ją zobaczycie!!!!!!! The dolly jest jeszcze gorsza więc nic nie da jak zmienicie ciuchy , bo usta i oczy oraz make-up widać ; ). A całodniowa noc najbliższa jest planowana na 27 sierpnia , a codziennie one są od 20 do 6 nad ranem ...
    mam nadzieję , że pomogłam, bo straciłam przez anymouse wczoraj najlepsze konto oraz wszystkie robocze, ale The dolly hackuje również kompy..
    Mam nadzieję , że pomogłam nara i pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedys widzialam noc hackerow mialam ciary.. :B moj nick na msp Olusia 14444

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie ! Hakerzy nie istnieją a szczególnie na MSP.

    OdpowiedzUsuń