sobota, 7 czerwca 2014

Lupown - jeszcze kilka informacji

  Cześć. Haha, i ja przedwczoraj pisałam, że już nie napiszę o Lupown. A oto i czwarty z rzędu post o tej sprawie na tym blogu się pojawił. I teraz nie napiszę, że jest tym ostatnim. Bo raczej nie jest. No więc:
  Jak zwykle siedziałam sobie na forum. Zauważyłam post zatytułowany ,,Moja matka mnie nie znosi :(". Z początku sądziłam, że ktoś chce na siebie zwrócić uwagę, lub, że jest to kolejna gra, ale okazało się, że autorką posta jest właśnie Lupown:
Napisała tam, że na życzenie innych stworzyła film o swojej przeszłości. To chyba rozwiało wątpliwości wszystkich, którzy myśleli, że nie żyje. Widziałam film, który stworzyła. Opowiada on o tym, jak matka się nad niej mściła. Można się z niego dowiedzieć też, że w szkole nie była lubiana. Wreszcie przyjechała do jej domu kuratorka po dzieci. Na tym film się kończy, ale sądzę, że powstaną kolejne części, ponieważ w jego tytule jest : ,,cz. I". Na dziś tyle. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu. Korzuchowska :)

1 komentarz: