niedziela, 1 czerwca 2014

Pierwsze przypadki z hakerami

  Cześć. Jak wczoraj pisałam, dziś ma być noc hakerów. Forum coraz bardziej huczy od postów ludzi, którzy chcą się dowiedzieć, czy istnieje, lub wyrazić swoją niewiarę w nią. Więcej jest jednak tych drugich. W tym poście postaram się pisać na bieżąco, co wiem, dlatego może się zdarzyć, że najpierw napiszę, że nikogo dziwnego nie widziałam, a potem napiszę o spotkaniu z hakerem. Noc podobno ma trwać od godziny 22 tego dnia do 6 jutrzejszego rana. Do tej pory byłam jedynie w kilku chatach i pokojach, ale nie spotkałam żadnego hakera. Nie chciałam jednak wchodzić do pokoju nawet jakiejś podróby, ani nawet żadnego przywoływać, bo ostatnio gdy tak robiłam, ściągnęłam wirusa (przynajmniej raczej przez to, bo byłam akurat na komputerze, z którego rzadko korzystam i na którym nic nie ściągam). Nikt podejrzany nikt mnie jednak nie zaprosił. Jedynie koło godziny 20 na forum zobaczyłam ,,Little Test" - temat, który dawniej często tworzyli hakerzy, przeważnie Anoni. Gdy w niego się weszło, lub coś w nim napisało, hakowali tego, kito tak zrobił. Teraz coraz częściej są tworzone przez osoby, które chcą ściągnąć uwagę innych. Ten był najprawdopodobniej stworzony przez Anona lub jego podróbę:
Zamiast loginu wyświetlało się tylko ,,Deleted User" . Autor postu musiał się usunąć lub zostać zgłoszony i wyłączony z gry. Napisał po angielsku ,,Kliknij na mnie", no, a przynajmniej chciał napisać, bo w tym języku to by znaczyło ,,Click me", a nie ,,Klick me". No więc weszłam w jego (czy tam jej, sorry) profil:
W statusie ma napisane po prostu ,,Cześć" i buźki - diabełki. Jest 21, nie chce mi się już siedzieć przez komputerem, ale przez minioną godzinę nic dziwnego się nie wydarzyło. No, przynajmniej ja nic nie zauważyłam. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Twój blog! ♥ Piszesz bardzo ciekawie i pomysłowo. Można tez zauważyć bogaty język :) Z tej strony Zuzia D

    OdpowiedzUsuń