środa, 4 czerwca 2014

Lupown - więcej informacji

  Cześć. Postanowiłam się dowiedzieć, o co dokładnie chodzi z Lupown, o której pisałam wczoraj.  Z forum wywnioskowałam, że jest zmarłą dziewczyną. Na forum niektórzy stawiają jej znicze.Weszłam na jej profil na MSP, na którym jak się okazało, ma konto. Oto jej profil:
Z jej opisu, w którym napisała: ,,Hej, już jestem w nowej rodzinie i siedzę na laptopie z moją jakby siostrą. Jest super" wiele wynika. Pomyślałam na początku, że jest jakimś bezdomnym dzieckiem, które przygarnęła rodzina. Weszłam więc w jej profil i w Księgę Gości. Najnowsze wpisy dotyczyły tego, że żyje. Że wcale nie umarła, jak napisała Jo Asia w poście na forum, o którym pisałam wczoraj. Jeden starszy wpis potwierdził moją teorię:
,,To, że jesteś z domu dziecka, nie znaczy, że masz się nad sobą użalać..." napisał jeden z graczy, którego loginu nie podam, bo nie pisałam do niego z prośbą o to, ale mniejsza z tym. Inne wpisy w swojej treści miały głównie znicze. Takich było sześć czy siedem. Oto jedna strona:
Bardzo podobny wpis dodała też Jo Asia, autorka wczorajszego posta na forum z prośbą, o pamięć za Lupown i osoba podająca się za koleżankę dziewczyny. Napisałam do niej z pytaniem o tą sprawę, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi.
   Lupown miała też film. Jeden, jedyny, w którym prosiła o tolerancję. Podobno jakaś MovieStar zaczęłą ją wyzywać, gdy Lupown, a raczej jej kumpela ujawniła, że są z domu dziecka
  Współczuję jednak Lupown. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

2 komentarze: