piątek, 6 czerwca 2014

Ikona nieodebranych wiadomości mimo ich braku

  Cześć. Dzisiejszy post będzie o sprawie nurtującej wiele osób, czyli o ikonce informującej o nieodebranych wiadomościach na poczcie mimo ich braku. Sama mam coś takiego:
Chociaż na poczcie nie ma nic nowego:
Dalej również nic nie ma. Z bloga KLIK dowiedziałam się, czemu tak jest. Jego autorka przeprowadziłą eksperyment, który dowiódł, że są to wiadomości od osób, które po ich napisaniu blokowały osobę, która miqła je odczytać. Nie ma się jednak do nich dostępu. Zrobię taki sam eksperyment jak Oliwia00015:
1. Wylogowywuję się z mojego konta (z Korzuchowskiej) i loguję na robocze (Korzuchowska1)
2. Z konta zastępczego piszę do siebie wiadomość:
Napisałam pierwsze, co mi przyszło do głowy, a więc ,,Królowa Europy" (oczywiście chodzi o Conchitę :) )
3. A teraz z Korzuchowskaiej1 blokuję Korzuchowską:
4. I przelogowywuję się na to konto.
5. Jak widać na screenie na początku posta, miałam 10 takich nieodebranych wiadomości. Teraz przybyło o jedną - jest ich jedenaście. Na dziś tyle. Polecam blog Oliwii:oliwia00015-i-msp.blogspot.com. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu - Korzuchowska :)

4 komentarze:

  1. Tego bloga oliwki nie ma :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem :/ mam nie odebrane "4" wiadomości a tak naprawdę w poczcie ich nie ma (przejrzałam całą) niestety trochę utrudnia mi to grę :/ Jest jakiś sposób żeby coś z tym zrobić? Jak na razie napisałam do modów ,może coś wymyślą.Jeśli jest taka możliwość to napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam problem :/ mam nie odebrane "4" wiadomości a tak naprawdę w poczcie ich nie ma (przejrzałam całą) niestety trochę utrudnia mi to grę :/ Jest jakiś sposób żeby coś z tym zrobić? Jak na razie napisałam do modów ,może coś wymyślą.Jeśli jest taka możliwość to napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam gorszą sytuacje aż 13 pisze :)

    OdpowiedzUsuń