piątek, 27 czerwca 2014

Nowy szablon i wyjazd

  Cześć. Przed chwilą zakończyłam wakacyjne zmiany. No i jak wam się podoba? Szablon jest żyrafi, bo właśnie to mnie się najbardziej kojarzy z wakacjami, które już się zaczęły! Kilka ciekawostek o żyrafach, tak na dobry początek:

  • mogą osiągać od pięciu do sześciu metrów wysokości
  • najczęściej żywią się liśćmi akacji
  • giętki język żyraf może mieć 50 centymetrów długości

A czemu właśnie te zwierzęta kojarzą mi się z wakacjami? Haha, nie wiem. Może to dlatego, że niedawno pojawiły się w Krakowskim ZOO, do którego zazwyczaj jeżdżę w wakacje? A może, ponieważ mieszkają na sawannach, w których rozgrywa się czasem akcja książek lub filmów? Tak czy siak, myśląc o wakacjach, one też przychodzą mi do głowy.
  A teraz druga część posta. Jutro wyjeżdżam. No, to jest na jedną noc. Wracam w Niedzielę. Ale będę z Tak-Jakby-Kuzynką, która mieszka w Irlandii i, no, chcę z nią pobyć. Jutro przed wyjazdem może jeszcze coś opublikuję, bo mam świetny materiał na posta, ale nic nie obiecuję. Tak więc, pomijając dzień jutrzejszy, najbliższa notka pojawi się we wtorek, pierwszego lipca lub dzień później - we środę, drugiego. O dalszych wyjazdach będę informować na bieżąco. Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz