sobota, 14 czerwca 2014

Martina836 - kolejne posty

  Cześć. Każdy forumowicz widział już chociaż raz post Martiny836. Tworzy ona ich bardzo dużo, każdy z nich oczywiście dla hecy i sławy, którą właśnie w ten sposób zyskała. Już raz o niej pisałam, tu link: KLIK. W tym poście przewdstawię kilka (no dobra: kilkanaście, a dokładniej piętnaście), które ostatnio widziałam. Jak napisałam, mam 15 screenów. Tyle zrzutów uchwyciłam w przeciągu nie więcej niż dziesięciu minut, przeglądając około dwadzieścia stron w TOP. Jak już wspomniałam, Martina postów na swoim koncie ma już bardzo wiele. Oto te, których mam zdjęcia:
W tym chwali się tym, że ugryzły ją buty.

Tu informuje, że zamienia się w kucyka.
W tym poście pyta się, kim jest wszystkim znany Król Julian.
Z tego można się jedynie dowiedzieć, że szuka wycieraczki.
W tym można przeczytać, że kocha Gabrielskiego (hejter już z 2011r, niedawno powrócił),.
Tu pisze z informacją o zepsuciu się dywanu i prośbą o pomoc.
Ten post informuje, że Martina nie wie, jak zostać psem.
To kolejny o jej miłości do Gabryjelskiego.
Z tego można się dowiedzieć, że sśię kciuk.
Tu napisała, że James z zespołu BigTimeRush oświadczył się Rainbow Dash z MyLittlePony.
W tego temacie napisała ,,Masz tu nie wchodzić!", a w treści pyta, co chcemy dostać na Święta.
W tym informuje o tym, że nie kocha już Gabryjelskiego :( Będziemy płakać :(
Z powodów błędów ortograficznych nie wiem, o co w tym chodzi, ale w tytule napisalą ,,Jestem do wzięcia"
Tu jest tylko ,,KIC KIC KIC KIC KIC KIC KIC KIC KIC"
To już ostatni, którego mam screen. Napisała w nim, że jest trzejokim mutantem.
  Jak widać po datach, nie pisała tych postów jednego dnia, ale jak wcześniej informowałam - wszystkie screeny są z dnia dzisiejszego. Martina836 jest bardzo znana, ma nawet swój fandom. Na dziś to tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz