piątek, 25 lipca 2014

Zaproszenie od Deleted User

  Cześć. Dzisiaj o zaproszeniu od Deleted User, które otrzymałam. Co tu więcej mówić, otrzymałam dwa. Pierwsze przyjęłam, a drugie pochodziło od jakiejś ,,Usuniętej Użytkowniczki". Zobaczcie sami:
Kliknęłam więc na nią. O dziwo, udało się. Oto, co ujrzałam:
Opcja dodania do znajomych, najlepszych przyjaciół i chłopaka lub dziewczyny nie są wyświetlone, a pozostałe zablokowane. Wygląda na to, ze zaprosiła mnie do znajomych, a potem jej konto zostało usunięte na zawsze. Tak, możliwe. Ale wtedy jej nazwa użytkownika zostałby taka sama. Gdyby jednak mnie zaprosiła, potem się usunęła, zaproszenie chyba zostałoby anulowane. Czyżby była to ta oryginalna Deleted User? Co o tym wszystkim myślicie? Czekam na komentarze od was i pozdrawiam - Korzuchowska :)
P.S: Oglądał ktoś ,,Czarownicę"? Jeśli tak, to polecam bardzo książkę na podstawie tego filmu. Trochę się od niego różni, tylko brakuje w niej ciekawych opisów.

2 komentarze:

  1. Myślę, że to może być jakaś "mało dośfiadczona" hacerka, bo teraz każdy może mieć hacka...

    OdpowiedzUsuń
  2. jest sposób, żeby grać na deleted userze... może ona go zna? ;o

    OdpowiedzUsuń