środa, 16 lipca 2014

Wyliczanki krwi - co!?

  Cześć. Jest już internet, a przez moją nieobecność czas na mały rewanżyk. Mam nadzieję, że dzisiejszy post wam się spodoba, bo piszę go już od dawnego czasu, i włożyłam w niego sporo czasu. Najpierw wspomnę jeszcze, że nie wiem, jak będzie wyglądała moja sytuacja z internetem  przez najbliższe kilka dni, ponieważ zmieniam miejsce pobytu. Ale przejdźmy do posta. Wiele osób słyszało już o PotkieStar i PotkieNight. Są to rzekomo siostry. Obie kochają krew, a ich hobby to cięcie się. Piszę o nich głównie z powodu ,,Wyliczanek Krwi" które tworzą. Zaczęło się od jednego tematu na forum. Nie mam niestety screenu, chociaż widziałam go i to chyba jako pierwsza. Pamiętam, że zatytułowały go: ,,I raz... I dwa... I trzy...". Utworzyła go jedna z nich. Nie interesowałam się nimi. Dopiero czytając kilka blogów dowiedziałam się, że tworzą filmiki o różnych znanych postaciach. Był o Lupown, o XxPorshiXx, a nawet o Patricii45. Z tego, co wiem, ich dzieła były dość krwawe. Siostry są hakerkami. Oto i one:
Oto ta pierwsza: PotkieNight.
A to jej siostra: PotkieStar. Wyglądają dość podobnie, z różnicą, że ta pierwsza ma na sobie ubrania o żywszej kolorystyce. Ta druga została usunięta, a pierwszej usunęli film ,,Wyliczanka#2". Przed tym jeszcze zrobiła filmy o tym, że kończy z hakami. Konta kraść miała tylko osobom, które zaszły jej za skórę. Po wycofaniu konta jej siostry, postanowiła się odwdzięczyć. W ostatnim swoim filmie napisałą, że założy bloga, na którym będzie rozdawać skradzione konta. Stworzono jeszcze kilka kont ,,Potkie...": PotkieMovie i PotkieBlood:
Jedna z nich, dokładniej PotkieMovie (ang. PotkieFilm), ma w najlepszych znajomych oprócz podobnych kont ,,Potkie.." jakąś Cherry Loves You ! . Uważa się ona za hakerkę. Jest jeszcze ,,PotkieBlood", a więc z tłumaczeniu z języka angielskiego ,,PotkieKrew", oraz ,,PotkieNight II" Kiedyś była też nieistniejąca już ,,PotkieStar II"Wracając jeszcze do sióstr, przyznam, że tego posta zaczęłam pisać po zgłoszeniach, przez które usunięto konto PotkieStar. Wtedy jeszcze obie miały wspólną najlepszą kumpelę,której konto zostało usunięte. Oto ona:
W statusie ma napisane po angielsku: ,,Raz, dwa, trzy, jesteś tutaj". Ubrana jest tak samo, jak jej dwie najlepsze kumpele, z różnicą w kolorystyce.
  Ostatnio, przeglądają forum, natrafiłam się na taki temat:
Autorką jago byłą Yapa Ciapa. Informuje, że Emelilwa to super dziewczyna. Ostrzegła też, aby nie oglądać jej wyliczanki. No, nie posłuchałam :) Miała ona tytuł ,,Wyliczanka pecha". Opowiadała o dziewczynie, która miała zły humor. W pewnym momencie mówiła coś takiego: ,,Raz, dwa, trzy, dziś pecha masz ty!". Myślę, że zrobiła to dla kariery, ściągając od sióstr Potkie, One podobną rymowankę wstawiały do swoich wyliczanek, z taką różnicą, że ta ich brzmiała tak: ,,I raz... I dwa... I trzy... Dziś zginiesz TY!". Co dziwne, coś takiego pojawiło się też w nieopublikowanym filmie Lupown! Czyżby miały jakieś powiązanie?Wiecie coś o tych siostrach? Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz