środa, 23 lipca 2014

Nowa aktualizacja na duńskim MSP

  Cześć. Dziś o najnowszej aktualizacji na duńskim MSP. Nowość znajduje się w ,,Mieście Filmów". Nie wiem dokładnie, na czym polega, ale na jej ikonce widnieje nowoczesny telefon na tle z różnokolorowymi kwadracikami. W środku niego został umieszczony aparat fotograficzny i plus. Oto screen:
Klikając na nią, ukazuje się szare pole, z przypominającymi kliszę, pustymi prostokątami. Są też trzy zakładki, jak można się domyślić: ,,TOP", ,,Moje", ,,Przyjaciele". Znajduje się też wyszukiwarka, a na samym dole strony. Wynika z tego, że prostokąty mają zostać czymś zapełnione. Tak to wygląda:
Na polskim serwerze gry, przeglądając forum, natrafiłam na temat o tym. Screen:
Autorka pyta się o co właściwie z tym chodzi. Jedna z komentujących twierdzi, że za pośrednictwem użądzenia przenośnego z aplikacją MSP będzie można dodawać tam zdjęcia. Sama próbowała, ale wystąpił jakiś błąd i się nie udało. Pewnie miała racje
   A teraz co ja o tym myślę: mnie to jakoś nie kręci. Może dlatego, że nie mam na tyle dobrego telefonu, by móc to zrobić. Jaka jest wasza opinia na ten temat? Pozdrawiam. Korzuchowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz