środa, 9 lipca 2014

Setny post

  Cześć! To już setny post na tym blogu. Z tej okazji zmieniłam Favikonę (ikonę przy moim blogu na górnym pasku otwartych stron). Mam nadzieję, że wam się podoba. Manie bardzo. Teraz trochę o tym blogu:

  • Założyłam go dokładnie 11 stycznia tego roku.
  • Stworzyłam go chyba tak na prawdę, by spróbować czegoś nowego.Prawdą też jest, że gdy interesowałam się hakerami, przeglądnęłam wiele blogów. Wiele informacji znalazłam głównie na tym Izabeli221: Izabela221-Msp.blogspot.com. Spodobał mi się, więc zaczęłam go czytać. Zainspirował mnie. Przed założeniem własnego, wszystkiego się nauczyłam: zaczynając od screenów, przez prostsze dodatki do tych trudniejszych. Dopiero wtedy zaczęłam prowadzić tego bloga.
  • Wcześniej uważałam pisanie ,,internetowego pamiętnika"za coś potwornie nudnego i czyste szaleństwo. Teraz zmieniłam zdanie.
  • W pierwszym poście ogłosiłam MovieStar tygodnia. Była nią ola123456789pop.
  • Po założeniu bloga najpierw zajęłam się nagłówkiem. Wyszedł wcale nieźle, nawet jak na debiut.
  • Pierwszą tutaj stroną była ,,O mnie i o blogu".
  • Przez pewien okres czasu miałam coś takiego, że nie chciało mi się dodawać postów. W wyniku przez kilka tygodni żaden się nie pojawił.
  • Bloga pisałam zawsze sama, i na razie chcę, by tak pozostało.
 To by było chyba na tyle. Dodam jeszcze, że rozważałam opcję założenia bloga o książkach. Było to całkiem niedawno. Zrezygnowałam jednak, zważając, że nawet temu blogu poświęcam niewiele czasu, a opisywanie i dodawanie recenzji książek mogłoby mi trochę zająć. Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz