czwartek, 17 lipca 2014

Nowe Boonies!

  Cześć! Dzisiaj z Kudowy Zdrój, w której przebywałam od niecałych dwóch tygodni, przeniosłam się do Pragi. Piszę o tym, ponieważ tu jest bardzo słabiutki zasięg i źle łączy. Na MSP ledwo co się zalogowałam, a czekałam pół godziny. Nie wiem więc, jak będzie wyglądała sytuacja z postami - przepraszam, że tak często, ale jutro post niekoniecznie się pojawi. Na jakiś czas to chyba będzie koniec, ponieważ w sobotę (19 VII BR.) wracam do domu. Jednak nie będę jechać krótko. Pojawienie się posta w tym dniu również stoi pod znakiem zapytania. Jest jednak dobra wiadomość: dowiedziałam się kilku ważnych rzeczy o Lupown! Na pewno zrobię o tym notkę, ale dopiero, gdy będę mogła porobić screeny. Tą dzisiejszą jednak zaczęłam pisać wczoraj, miałam też przygotowane materiały, więc zapraszam do przeczytania go!
  Niedawno pojawiły się dwie aktualizacje dotyczące nowych Boonies. Wprowadzane były stopniowo, ostatnia - ta druga kilka dni temu, jednak post o tym pojawia się dopiero dzisiaj.
  Jako pierwszy pojawił się konik. Został już wycofany, więc ci, którzy zdążyli go zakupić, mogą cieszyć się posiadaniem unikatu. Zdążyłam jeszcze zrobić screena, którego wstawiłam poniżej:


Zwierzątko kosztowało 900 StarCoins, i było do nabycia w ,,Sklepie ze Zwierzakami". Drugi, ten nowszy, to wakacyjny typ Boonie. Tak wygląda:
Jego cena jest niższa od tej tych zwyczajnych, wynosi 750 StarCoins. O tym Boonie Moderatorzy gry wspomnieli w swoim poście na forum gry:
Jest to jeden z czterech letnich. Może być to unikat, dlatego opłaca się jego zakup. Oto ten i trzy pozostałe na jednej z nowości na stronie głównej:
Przy kolejnym jest też 17/7, potem 24/7, a później 31/7. Z tego wynika, że przed wprowadzeniem tego do sklepów było 10/7. Zastanawia mnie, co to oznacza. Może daty, którego te nowe mają zostać wprowadzone? Pierwsza liczba to dzień, siódemka zwiastuje miesiąc, a więc lipiec. Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz