wtorek, 27 maja 2014

True

  Cześć. Kiedyś już pisałam o dziwnych wiadomościach ,,True" i ,,False", które po angielsku oznaczają ,,Prawda" i ,,Fałsz". Mnie nigdy nic się nie przytrafiło z takich rzeczy, aż do dzisiaj. Najpierw napisała do mnie pewna dziewczyna. Od razu po wyświetleniu się od niej wiadomości przyszła kolejna, którą było właśnie ,,true":
Pojawiło to się zbyt szybko, aby mogła to napisać, nawet, gdyby kopiowała. Powiększyłam okienko Chat'u i w miejsce ,,true" pojawiła mi się jak gdyby nigdy nic buźka:
No właśnie... jak widać, pisałam do niej z pytaniem, czy to ona rzeczywiście była adresatem wiadomości. Napisała, że nie. Według niej to moderatorzy po skończeniu rozmowy. Potem wiadomość ,,True" pojawiła się podobnie. Znowu od Kasi142, ale też na poczcie była widoczna... ode mnie! Dowód?:
W momencie gdy ją niby napisałam, Kasia się wylogowała. Na dziś to tyle, wstawię jeszcze tylko link do poprzedniego posta o tychże wiadomościach: KLIK. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz