poniedziałek, 5 maja 2014

Łucia - co!?

Cześć. Już wróciłam z Wrocławia, no i piszę kolejnego postra. Ostatnio na forum wiele się mówi o ,,Łucii". Niewiele osób wie jednak, co to właściwie jest. Ja dowiedziałam się, że zaczęło się to od pewnej dziewczyny, która z kilku kont pisała na forum tematy o Łucii. Podobno było w nich tylko ,,Gdzie jest Łucia?". Nie tłumaczyła jednak kto czy co to jest. Tematów było wiele, więc o ,,Łucii" zrobiło się głośno. Coraz więcej osób zaczęło się podawać za kogoś lub coś poszukiwanego. Ostatnio jednak zobaczyłam wytłumaczenie tego wszystkiego na blogu, którego prowadzi stworzycielka afery. Podobno chodzi do klasy z jakąś Ewą, która na drugie imię ma Łucja. Wszyscy zwą ją jednak ,,Łucią". Link do tego bloga:KLIK
Mam nadzieję, żę post się podobał. Pozdrawiam,.  Korzuhowska

1 komentarz: