niedziela, 25 maja 2014

Polecenie ArtBooka

  Cześć. Jak widać, wprowadziłam już wspomniane w wczorajszym poście zmiany na bloga. Ten post nie będzie jednako nim. Dzisiejszy pragnę poświęcić ArtBookowi Delfiny11555 o nazwie: ,,Cleo! - rysunek :)". Jak sama nazwa mówi, przedstawiłą tam Joannę Klepko z ubrań, kresek i takich innych. Według mnie rysunek bardzo się udał. Mnie zachwycił. Oto screen Artbooka:
Delfina idealnie narysowała polską piosenkarkę. Świetnie przedstawiła światłocień. Cleo przez nią narysowana genialnie odzwierciedla tą prawdziwą. Gratulacje dla Delfiny!
  Według mnie en Art zasługuje na bycie w TOP. Zrobienie czegoś takiego wymaga kilku godzin pracy i wielkiego poświęcenia. No i talentu! Niewiele osób męczyło by się nad czymś takim. Byłabym bardzo wdzięczna gdybyście uszanowali wkład Delfiny i chociaż dali ,,LoveIt" temu ArtBookowi. To nic nie kosztuje, a nawet zarobicie kilka Fame, a jest za co. Proszę was, żebyście poświęcili te kilka sekund i polubili ten rysunek. Delfina mnie wcale nie prosiła o polecenie jej dzieła, tylko ja pomyślałam, że po prostu to jest zbyt piękne, aby miało nie być w TOP. Delfina stworzyła jeszcze wiele innych ArtBooków z podobnymi rysunkami. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz