sobota, 12 kwietnia 2014

TRUE - o co chodzi? Dziwne...

   Cześć. Ostatnio na MSP dzieją się dziwne rzeczy. Niektórych to przeraża. Napiszę dziś o czymś, o czym można często przeczytać na forum i nie tylko. A mianowicie: wiele osób twierdzi, że od znajomych, z którymi kiedyś pisali, przychodzą wiadomości: ,,TRUE" (ang. ,,prawda" ) lub ,,FALSE" (ang. ,,fałsz" ). Gdy spytają się osób, od których dostali taką wiadomość, ci odpisują, że nic takiego nie wysyłali. Ja osobiście nigdy nie dostałam takiej wiadomości od nikogo, mimo to jednak w to wierzę. Wstawiam screeny z forum, z tematu właśnie o tym.
Tak pewna osoba napisała na forum. O takim przypadku, jaki jej się przytrafił przeczytałam wtedy po raz pierwszy.


Dokładnie tak napisał ktoś pod tym tematem.



Wiele osób tak ma. Wiadomości, które dostają, są jednak bez ,,x" , mimo, że słowa: ,,TRUE" i ,,FALSE" są zabronione na MSP, więc też kratkowane.



Dwie powyższe wiadomości napisała ta sama osoba. Dostawała wiadomości nawet, gdy ich nadawca nie był zalogowany.



Te również napisała jedna osoba.
Trochę to dziwne. Kiedyś na forum ktoś napisał, (przepraszam, za brak screenu) że gdy wymienia się z kimś unikatem, kilkanaście osób pisze jej ,,TRUE". Gdy się ich spytała, co to znaczy, odpisywali, że nic takiego nie pisali. To tyle. Gdy dowiem się czegoś więcej, napiszę o tym. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

7 komentarzy:

  1. Ja tak miałam jakaś dziewczyna mi napisała true i napisała że wyświetliło się jej że ja jej tak napisałam xD :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak ze znajomymi pisze i napisze byle co to mi odpisują "true".. ja nadal nie rozumiem o co chodzi.. : C PoPorostuJa<3 na Msp

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam , ale to trzeba powiększyć okienko i wtedy jest normalne słowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. wkurza mnie coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  5. to jest wiadomość która sama się wysyła ! Jak powiększysz pocztę to już masz normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na bloga patricia45-msp.blogspot.com, również napisałam o tym posta. To naprawdę dziwne ! ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. słuchajcie ja prawie cały czas dostaję te True, ale do tematu, i myślałam że 1- tego nie kratkuje 0_o 2- nadawca to wysyła :'(

    OdpowiedzUsuń