sobota, 10 maja 2014

Kolejne ataki Anonymouse

  Cześć. Ostatnio przeglądając forum, zobaczyłam post, którego tytół brzmiał ,,Kolejne ataki Anonów" Oczywiście weszłam, i - o dziwno - zrobiłam screena:
Trcohę mnie to zaciekawiło, toteż napisałam do autorki tematu. Pozwoliła mi wstawić screeny tozmowy, więc oto i one:



Jeśli nie widzicie, radzę powiększyć, klikając na obraz. Anonymouse, o których pisałą, byli prawdziwi. Chodzi mi o tę społeczność, a nie hakerów na MSP, którzy po prostu posiadają takie nazwy. Koleżanka Miss_Vampirki oglądałą filmiki na YouTube o hakerac, typu włąśnie Anonymouse. Musiały one działać jak dawniej popularny ,,Little Test" (temat na forum tworzony przez tych hakerów), czyli do grupy dochodziły wiadomości z jakiego IP kto oglądnął film. Ci -prawdziwi Anoni właśnie hakuyją przez pojawienie się na stronie startowej MSP. Wtedy najlepiej j ą odświeżyć. Gdy postać nadal tam będzie, wyłącz komputer. Po prostu dzięki ich programowi widzą, co wpisujesz. Osobom bojącym się hakerów radzę nie oglądać filmów o hakeracyh. A nóż zdarzy się coś takiego. Pierwszy raz jednak słyszę o takim zdarzeniu.
   Co do Anonymouse zapowiadam, że napiszę jeszczeo nich notkę Wkurza mnie, że większość osób sądzi, że hakują ,,dla zabawy". Chociaż może ci falszywi, którzy znają programy, jak ten, którego używa Chery loves yo <3 rzeczywiście nie mają fajniejszych zajęć, niż odbieranie kont. A może program Anonymouse jest do ściągnięcia? Nie wiem. Na dziś jednak już nic nie napiszę, dlatego też pozdrawiam. Korzuchowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz