piątek, 30 maja 2014

TRUE - kolejne dziwne przypadki

  Cześć. Kolejny temat o ,,TRUE" na tym blogu, ale piszę go, ponieważ zauważyłam, że wiele graczy interesuje się tą sprawą. Najpierw jednak pragnę przeprosić za brak wczorajszego posta, ale od jakiegoś czasu muszę oprócz lekcji robić ćwiczenia, bo mam kłopoty z kręgosłupem. No, ale dobrze, przejdźmy więc do dzisiejszego posta.
   To już mój drugi przypadek z taką wiadomością. Wszystko zaczęło się od tego, ze normalnie pisałam sobie ze znajomą (dobra. Przyznaję. Nie do końca normalnie :) ). Wstawiam screeny rozmowy:
Tak to wyglądało. O Conchicie pisałyśmy ze względu na mój strój Conchity, o którym tu:KLIK :).Dla dowodu, że nie było o niczym zabronionym na MSP, żeby nie myśleć, że właśnie dlatego zakratkowało, wstawiam jeszcze drugi:
Wiadomość ,,true", o której jest ten post, a raczej wiadomość, która została zastąpiona ,,Prawdą" znajduje się dopiero na trzecim screenie, zamieszczonym poniżej:
W czerwoną klamerkę wzięłam wiadomość ,,Wurst", którą otrzymałam. Na zmniejszonym Chatcie zamiast niej widnieje jednak ,,true":
Niewidoczna jest także wiadomość ,,Muszelka". Na dziś to tyle, życzę udanego weekendu i wyczekiwanego Dnia Dziecka. Pozdrawiam. Korzuchowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz