wtorek, 6 maja 2014

Mój styl: teraz i kiedyś

  Cześć. W tym poście przedstawię jak wyglądałam, gdy założyłam konto, a jak wyglądam teraz. Robi to troche wrażenie, teraz mam trochę inny styl. Nie mówię jednak, że moje startowe ubrania mi się nie podobają. Siebie w nie ubraną znalazłam w moim pierwszym, nadal istniejącym i udostępnionym publicznie ArtBooku:
No cóż... nie powiem, ze wyglądałam jakoś pięknie, ale mnie się mimo wszystko podoba. Te ciuchy były do wyboru przy rejestracji, konto jednak zakładałam dwa lata temu, od tej pory przy założeniu konta nie ma niektórych z nich do wyboru. Według mnie udało się przede wszystkim  połączenie kolorów. Brąz, pomarańcz i czerń ładnie współgrają. Właśnie od tego stroju wźięła się moja nazwa na MSP - Korzuchowska. Jak widać na screenie, kurtka i buty były skórzane z kożuszkami. Nick wymyśliła moja koleżanka, na MSP Zirella, która wraz z siostrą, o której pisałam w tym poście:KLIK namówiła mnie do stworzenia konta. Teraz mój pierwszy look, z pierwszą rzeczą, którą zakupiłam, a mianowicie fioletowymi włosami z czarnymi pasemkami:
Jak widać, od początku lubiłam kolory i nietypowe kreacje. Oto jak wyglądam teraz - po dwóch latach:
Różnica jest, i to dosyć spora. Jak tęcza jednak wyglądać będę zawsze. Niewielu osobom podoba się mój styl, ale ja go uwielbiam. Na dziś to tyle. W najbliższych dniach jednak nie zdążę wiele napisać. Pozdrawiam i życzę wszystkim piszącym w piątek próbny test szóstoklasisty powodzenia - Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz