piątek, 16 maja 2014

Jak wyglądać emo na MSP?

  Cześć. W tym poście napiszę jak wyglądać jak emo na MSP. Niektórzy mi zaraz zaczną wytykać, że emo to styl, ale tak nie jest. Ale przejdźmy do rzeczy: coraz więcej osób upodabnia się do emo. Niektórym się udaje, inni mają wyraźne kłopoty. Często mają całkiem niezłe ubrania, ale ważnym elementem jest też cera. Najbardziej polecam kolory, które wzięłam w fioletową elipsę na poniższym screenie:
Według mnie lepiej wygląda ten nie dla VIP. Do tego trzeba też dopasować usta. Tutaj najlepiej wyglądają te z kolczykiem lub takie wąskie bez dodatków. Co do kolorów, polecam jasne odcienie różu, szczególnie zaznaczone na zrzucie ekranu poniżej:
Ważną częścią jest też ubiór. Aby wyglądać jak emo na MSP nie trzeba jakoś kombinować z kształtem, tak na prawdę liczą się głównie kolory. Dzięki nim w każdym ubraniu można przypominać emo. Oto proponowane przeze mnie kolory:
W takich kolorach najlepiej też kupić włosy. Dla dopełnienia można założyć jakiś tatuaż. Na koniec wstawiam jeszcze moją propozycję z bierzącej kolekcji:
O wiele lepiej wyglądało by to z inną cerą oraz ustami, ale emo nigdy mi się nie podobały. Wolę kolorowe stylizacje. Pozdrawiam. Korzuchowska

2 komentarze: