wtorek, 2 września 2014

Samotniaa - atak na $ulubioną$

  Cześć! Dziś znowu o Samotnii - polskiej hakerce. Tu post ogólny o niej:!KLIK!. Uprzedzam tylko, że to, o czym napiszę, wydarzyło się wczoraj, ale jednak nie miałam wtedy czasu na dokończenie posta. Tym razem będąc na forum zobaczyłam temat, którego autorką była $ulubiona$, a raczej rzekomo Samotniaa na jej koncie. Oto on:
Napisała w nim, że shakowała konto gwiazdy forum. Poinfoprmowała również, że go nie odda. Kilka komentarzy pochodziło od niedowiarków, inni wstawili się w obronie użytkowniczki. Weszłam w profil użytkowniczki. Oto, co ujrzałam:
W statusie napisała, że weszła z powrotem na konto. Hmm...b Pomyślałam, że pewnie Samotniaa zrobiła jakieś aktualizacje ,,Co Teraz Robisz" na tym koncie. Nie myliłam się..:
Były takie chyba z trzy, identyczne jak to powyżej. Hakerka podała w nich bbyłre hasło użytkowniczki i się podpisała. Sama wygląda tak jak zwykle. Do $ulubionej$ pewnie napiszę, chcę się tylko upewnić, że odzyskała konto. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

3 komentarze:

  1. Tak, odzyskałam konto. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A i, bardzo lubie twojego bloga. Tez lubie żyrafy. ^-^ A i, zapraszam tez na ZadneNudy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabieranie komuś konta i jeszcze chwalenie się jest głupie. MSP to gra dla dzici, anie świat hackerów.

    OdpowiedzUsuń