czwartek, 4 września 2014

Bluzka ,,The Sims" - dla fanów na MSP

  Cześć. Dzisiaj napiszę o pomyśle #Merci, a mianowicie o stworzeniu bluzek z logiem Simsów z powodu premiery czwartej odsłony gry, która dziś. Tu jej post na forum, w którym wszystko wyjaśniła.

Pomysł niezły, nie tylko dla fanów. Ja kiedyś miałam dwójkę (ściągnięt.ą za darmo z legalnej strony) i lubiłam grać. Potem była duuuża burza, a komputer był włączony. Nagle był trzask i sie okazało, że piorun trafił w ruter. Dane zostały usunięte, dało się jeszcze tylko korzystać z komputera, większość rzeczy jednak do wymiany. I oto był koniec moich Simsów, ponieważ nie da się zainstalować ponownie na to samo IP. Nie jestem, ani nigdy nie byłam jakąś wielką Simsonatorką, mimo to bluzkę mam :) W swoim poście #Merci wytłumaczyła, jak zrobić coś takiego, jednak i ja zamieszczam instrukcję.

1. Wybieramy motyw ubrania. Ja wykorzystałam prosty podkoszulek, ale to bez znaczenia.
2. Pomijamy wzór. Jeśli się chce, można zmienić kolor odzienia, źle będzie jednak wyglądał zielony.
3. W następnym kroku, czyli w dodatkach wybieramy zakładkę z narysowanymi ołówkiem dwoma postaciami. Jest ona przedostania, zaznaczona na poniższym screenie w czerwoną klamerkę.
4. Gdy już w niej będziemy, przechodzimy na trzecią stronę.
5. Wybieramy po przez kliknięcie zielony romb (diamencik). Jest on na środku strony, na screenie zaznaczony niebieską ramką.
6. Dajemy go w dowolne miejsce na ubraniu i ustawiamy tak, by stał pionowo. Można go powiększyć lub pomniejszyć. W razie wątpliwości , pokazałam mniej-więcej jak to powinno wyglądać na zrzucie ekranu poniżej.


Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

1 komentarz:

  1. Bluzka ciekawa. Bardzo kreatywny pomysł, ale projekt bardziej dla szpanu, bo taka bluzka jest troche tandetna. Bez urazy :)

    OdpowiedzUsuń