piątek, 19 września 2014

Gadanie z Boonieverse na MSP - ciąg dalszy

  Cześć. Od jakiegoś czasu nie p8iszę, nie wchodzę na MSP, i żyję. Nie brakuje mi tewgo. Ale widzę, że ktoś tu jeszcze wchodzi. Dla was oficjalnie blog nie jest JESZCZE zawieszony! Całkiem niedawno pisałam o sprawie związanej z nową aktualizacją gry Boonieverse, a mianowicie rozmowami ze znajomymi będącymi online na MSP za pośrednictwem gry: KLIK. Ten post będzie kontynuacją poprzedniej notki.
  Ostatnio pożyczyłam tableta by móc sprawdzić, co dokładnie się dzieje, wchodząc na MSP przez Boonieverse. Na komputerze otwarłam inne kobnto, a na tablecie zalogowałam się na Korzuchowską. Oto, co zobaczyłam:
Tak właśnie to wyglądało. Bardzo podobnie, jak Minecraftowa Simsowa. Uważam jednak, że w związku ze sprawą z nią, mógł się pojawić jakiś błąd. A tych u mnie ostatnio kilka. Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz