wtorek, 9 września 2014

Dziwne postacie na MSP

  Cześć. Znowu nie było postów, ale nie miałam czasu. W sobotę wieczorem byłam na jeździe konnej i późno wróciłam, w Niedzielę w górach i na grzybach, a gdy wróciłam była burza.Wczoraj również. Dzisiaj jednak piszę, ale mam dziesięć minut, więc pewnie mogą być błędy...
   Tytuł posta nie odda jego treści, ale nie wpadłam na lepszy pomysł nazwania dzisiejszej notki. Napiszę o osobach z zablokowanymi opcjami, bez możliwości dodania do znajomych, ale z widocznym loginem. Chodzi mianowicie o kogoś takiego:
  Przyznam, że dopiero nie dawno dowiedziałam się, kim są. Wcześniej podejrzewałam ich za hakerów.   Informator zostawił - jeśli dobrze pamiętam - anonimowy komentarz na jednym z blogów. Nie mogę sobie jednak przypomnieć jego adresu, za co bardzo przepraszam.
  A więc tak, jak na powyższym zdjęciu widać, osoby, o których napiszę mają zablokowane (zaciemnione) opcje, a te dodania do znajomych, najlepszych przyjaciół czy na chłopaka lub dziewczynę wogle się nie wyświetlają. Jak usunięci użytkownicy, nie da się ich wyszukać w wyszukiwarce znajomych. Jedyną różnicą jest to, że u graczy, o których jest ten post, zamiast ,,Deleted User" (po angielsku : ,,Usunięty Użytkownik") wyświetla się login. Takie osoby nie mogły się same usunąć, ponieważ wtedy w miejscu loginu widniałoby ,,Deleted User". Dowiedziałam się, że są to użytkownicy po prostu usunięci na zawsze przez Moderatorów gry! Dlatego często są ubrani jak hakerzy, z takimi loginami i opisami - po prostu za to grozi blokada IP oraz usunięcie konta na zawsze! Na dziś tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz