środa, 23 kwietnia 2014

Nowi hakerzy?

Cześć. Pewnego razu wpisałam w wyszukiwarkę: ,,Its Molly". Dzisiejszy post będzie właśnie o niej i o jej najlepszych kumpelach. Sama Its Molly nie jest jakaś przerażająca:
Jak widać, w opisie ,,I'm UGLY? I'm UGLY!? You Ugly. YOU BEAUTIFOUL!? YOU BEAUTIFUL!? I'm beautiful" jest kilka błędów. Napisała ona ,,Jestem obrzydliwa!? Jestem obrzydliwa!? Ty obrzydliwy. Ty piękny!? Ty piękny!? Ja jestem piękna" .  Ma dwie najki. Oto profil jednej z nich:
Nazywa się ,,White Hacker XO XO XO" czyli ,,Biały Haker XO XO XO". W ,,Co Teraz Robisz?" ma napisane: ,,Be afraid of what you have yourself and not what is a fairy tale" czyli ,,Obawiaj się tego, co masz w sobie a nie tego co jest bajką". W najlepszych przyjaciołach ma oczywiście Its Molly i ich wspólną znajomą, którą jest bourbon:
Na hakera to ona nie wygląda. Jej opis też nie budzi podejrzeń. Chłopak też. Za to jej najlepsze kumpele...
Jedną z nich jest PinkieHack. Wygląda przerażająco... Oto jedna z jej znajomych:
Zablokowane opcje, nie da się też wyszukać. Druga najlepsza przyjaciółka PinkieHack:
TheMollyBeware. W statusie ma adres bloga, który nie istnieje.
To tyle na dziś, mam nadzieję, że post się podobał. Jeśli ktoś ma pomysł nsa następnego, proszę pisać. Pozdrawiam. Korzuchowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz