środa, 9 kwietnia 2014

Straszne komplety na MSP

  Cześć. Przepraszam, że tak rzadko piszę, ale mam wiele nauki, a w piątek piszę ważny konkurs. No ale dobrze: w dzisiejszym poście pokarzę kilka ,,Strasznych" kompletów. Ubrania są głównie z szaf różnych osób - ja ich nie mam. Pokażę stronę ze sklepu wraz z ubraniami, cenami, całkowitą sumą i ze mną ubraną w komplet. Jednak każdy z nich wygląda lepiej przy białej skórze, bladych ustach oraz ciemnych oczach - szparek. Każdy z nich jest podpisany u dołu loginem osoby, z której szafy pochodzą dane ubrania. Oto komplety:
Look dla black sky .







Look dla patka wampi 56 .





Look dla werciaa15 .
Jak mówiłam: wygląda to lepiej przy buiałek skórze i ciemnych oczach. Jest jeszcze jeden look - tym razem męski. Nie mogę jednak pokazać screena ze sklepu, ani nawet cen ubrań. Wstawiłam więc zrzut samego looku dla 1szymon102 :


Mam nadzieję, że post się podobał. Chcecie takich więcej? Pozdrawiam. Korzuchowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz