poniedziałek, 28 kwietnia 2014

The Devil - haker?


  Cześć. Ostatnio w wyszukiwarke znajomych wpisałam ,,the". Wiele hakerów właśnie ma loginy zaczynające się właśnie od tego, jak ,,The Dolly". Na drugiej stronie znalazłam jakiegoś ,,The Devil":
Wpisałam więc w wyszukiwarkę ,,The Devil". Wyniki:
Klikałam na nich, status hakera miał jedynie ,,The devil of darkness":
Próbował pisać po angielsku. Widać, trochę nie wyszło, zwłaszcza to ,,zhakuję". Oto tłumaczenie tekstu: ,,Zhakuję cię. Jestem diabłem ciemności. Bawić z ty MovieStar.Łatwo załatwić." Widać jest również kilka błędów gramatycznych. Potem wpisałam w Google ,,The Devil". Wyświetlił się film z YouTube'a:
Weszłam więc na Brytyjski serwer, gdzie w wyszukiwarkę wpisałam ,,The Red Devil (d)". Wyszedł jeden, którego status brzmiał: ,,Powróciłem, a ty jesteś następny. Czas na shakowanie cię". Wygląda bardzo podobnie to tego na filmie, który wstawiłam wyżej. Potem w wyszukiwarkę wpisałam po prostu ,,The Devil". Ty razem wyszło ich dosyć sporo. Napiszę o jednym z nich, czyli o ,,The Devil !"
:
,,Im A Devil You Think I Dead But I not" głosi jego status. Z tłumaczenia na polski, znaczy to: ,,Jestem Devil Ty myślisz, że umarłem, ale nie". Na animacje wybrał tą z tasakiem, nie wiem, czy już nie usuniętą. Oto jedna z jego najlepszych znajomych:
Anonymouse. Nie myślę, aby oryginalna, ale ma zablokowane opcje i nie da się jej wyszukać. Nie ma uzupełnionego statusu. Oto druga znajoma Devila:
W swoim ,,Co Teraz Robisz" napisała: ,,Jeśli mnie zgłosisz i zrobisz mnie poczekaj 24 godziny lub umrzyj". Oprócz Devila ma jeszcze dwie najlepsze przyjaciółki. Oto jedna z nich:
Nazywa się ,,Locked In The Attic", czyli ,,Uwięziona na poddaszu. Jej opis głosi: ,,Jestem na twoim poddaszu, jestem na twoich schodach, lepiej śpij teraz, sprawię wkrótce, że umrzesz". Ma jedną najkę oprócz ,,ghostely!":
Nazywa się bardzo podobnie do tamtej, ma tylko o jeden wykrzyknik więcej. W tłumaczeniu na polski jej status mówi: ,,Ghostely są przywódcami, wzięto od 23 godzin". Jej najlepsza znajoma:
Jak ,,Locked in The Attic", również ma zablokowane opcje, nie da się też jej wyszukać. Ma jednak jedną znjaomą, oto ona:
Wygląda jak Anon. Ma też dwa zdania w opisie podobne to hasła Anonymouse.
Na dziś to tyle. Pozdrawiam. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz