poniedziałek, 24 marca 2014

TheSunny

  Cześć. Dzisiejszy post będzie o TheSunny. No więc: wpisywałam sobie w wyszukiwarkę znajomych różne nicki hakerów. Gdy wpisałam TheSunny, wyszło mi ich sześć:


Z początku myślałam, że nie ma w nich nic dziwnego. zaczęłam klikać na ich profile i sprawdzać opisy. Niektóre z nich miały coś dziwnego... Zajmijmy się najpierw tą, którą na poniższym zdjęciu zaznaczyłam klamerką:


Nazywa się: ,,TheSunny (d)" Oto jej profil:


Nie ma w niej nic dziwnego, jak i w jej najce. Za to jej dziewczyna:


Nie wyświetlają się opcje dodania do znaj, w inne się nie da kliknąc, nie da się jej też wyszukać. Identycznie jest z osobami usuniętymi, lecz one zamiast nicku mają: ,,Deleted User" .
 Teraz zajmiemy się kolejną, na poniższym screenie zaznaczoną w ramke:


Jej login to: ,,TheSunny (a)" . Oto jej profil:


Nic nadzwyczajnego. Na jej najlepszego kumpla da się kliknąć, jest całkiem normalny. Za to jej najlepsza przyjaciółka:




Tak jak z poprzednią. Wygląda identycznie.
  W reszcie nie ma nic dziwnego, jedynie opis jednej z nich, którą na poniższym zdjęciu zaznaczyłam z klamerkę;

Nazywa się: ,,thesunny1" . Jej profil:

Nie ma nic podejrzanego, albo chodźby dziwnego w niej. Nie ma najek. Wstawiłam jej screen jedynie ze względu na opis: ,,The sun rain attacked Polish moviestarplanet. I'm hacker. The Sunny! Sends the suns to Poland" co oznacza: ,,Deszcz słońc zaatakował polskie MovieStarPlanet. Jestem hakerem. The Sunny! Wyślij słońca do Polski" .  Nie tłumaczyłam z Google Tłumacz, ponieważ nie obejmuje ojn gramatyki, tylko sama, więc jesli ktoś by sprawdzał, wyjdzie mu kompletnie coś innego.
 Dobra, potem wpisałam w wyszukiwarkę ,,The sunny". Wyniki:


Jak widać, trzy z nich wyglądają podobnie, wręcz tak samo. Od razu wzięłam jedną z nich w klamerkę. Była to: ,,the sunny123". Jej profil:



Wygląda podobnie do tych z zablokowanymi opcjami, jedynie różnią suię wyrazem twarzy. Ma taki sam opis, jak ,,thesunny1" . No i jedną najlepszą kumpelę:

Ta wygląda identycznie jak dwie pozostałe.Jest to ,,The Sunny (d)" . Teraz jeszcze jeden screen, na którym w ramki wzięłam te, które mają opis: ,,The sun rain attacked Polish moviestarplanet. I'm hacker. The Sunny! Sends the suns to Poland":

A teraz dla tych, które nie wiedzą, kim jest TheSunny:
Zhakowała kiedyś kogoś takiego jak Cytryniada. Miała ona wtedy opis: ,,Sun hits Cytryniada. Hacked by The Sunny. Nobody's safe" , co znaczy: ,,Słóńce zakryło Cytryniadę. Zhakowana przez The Sunny. Nikt nie jest bezpieczny". W najlepszych przyjaciołach miała ,,The Sunny", na którą nie dało się kliknąć. Konta Cytryniady nie ma teraz w wyszukiwarce.
 Co o tym myślicie? Pozdrawiam. Korzuchowska :)

2 komentarze:

  1. Jezu durnoto nie zgapiaj od innych! Ten post jest skopiowany z bloga maria1208msp, papugo! To blog mojej koleżanki! Pewnie wszystkie posty zgapiasz, co?! Sama to nie umiesz czegoś fajnego wymyśleć?!

    OdpowiedzUsuń