sobota, 29 marca 2014

Dziwny opis Clausa.

  Cześć. Dzisiejszy post będzie o Clausie ( a raczej jego opisie) - założycielu MSP.Pisałam już o nim, tu link: KLIK. Jak do tej pory nie miał uzupełnionego ,,Co Teraz Robisz". Teraz to się zmieniło:

,,Co to kurwa jest"! Tak, dokładnie tak ma w opisie napisane ktoś, kogo firma kratkuje za napisanie normalnych słów. Ponadto, założyciel MSP nie jest Polakiem, nie mówi w naszym języku. Wiele osób twierdzi, że mógł się posłużyć tłumaczem. Ja jednak sądze, że na jego konto ktoś wszedł i zmienił opis. Mógł to być normalny użytkownik, któremu się nudziło, lub ktoś posłużył się programem hakerskim. Nie sprawdzałam na wszystkich serwerach, ale na kanadyjskim i tureckim na których jedynie byłam nie ma zmienionego opisu. Nic się nie stało nawet z tym Designer, nawet na polskim MSP. Jeszcze kilka screenów z Księgi Gości Clausa:

Zamazałam loginy osób. Jedynie zostawiłam swój:)
W czerwoiną ramkę wzięłam te mówiące o opisie. Dowiedziałam się tego z bloga Karmelcii <3 : KLIK. Pozdrawaim. Korzuchowska :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz