poniedziałek, 10 marca 2014

Nowe zmiany - kratkowanie

  Cześć. Dzisiaj była nowa - tym razem badziewna -aktualizacja. Polega na kratkowaniu słów. Tyle, że kratkowane powinny być wulgarne słowa. A tu nie można już napisać:


  • czekolada
  • imię
  • nazwisko
  • wiek
  • zakratkowanie
  • blog
  • adres
  • haker
  • rozpowszechniać
  • hejt
  i wiele innych! Dobra. Przekleństwa rozumiem. Ale czekolada? Co w tym złego. Na forum jest mnóstwo tematów o tym. Oto jeden screen z forum:

W klamerkę wzięłam posty o nich. I temu się nie dziwię. Sama strajkuje. A oto post od Moderacji gry:
Nie, nie prawdam! Te ustawienia były od jakiegoś czasu na innych serwerach. A teraz pokażę wam wiadomość od mojej koleżanki. Kiedyś mi mówiła, że jeśli będę o niej pisać, chce, żeby nie podawać loginu. Więc go zamalowałam.

To tyle na dziś. Idę strajkować. Pozdrawiam. Korzuchowska

1 komentarz:

  1. Wczoraj nie mogłam przez te kratki pisać z koleżanką>.< Mnie się nie podoba!

    OdpowiedzUsuń