wtorek, 28 stycznia 2014

TheDolly!

No cześć! Dzisiaj dowiedziałam się, że w pokoju Clausa (założyciela MSP) jest... TheDolly! Więc tam poszłam. Było kilka osób, ale też...

... TheDolly! Wcześniej dowiedziałam się, że shackowała już... kogoś tam, nie pamiętram loginu ;D. Tak przynajmniej pisała dziewczyna, od której dowiedziałam się, że Dolka tam jest. No to poszłam. Nigdy nie widziałam hackera, oprócz podróbek. Ale wracając do dzisiaj, wchodze a tam... nasza Lalka. Oczywiście, mówiła po Angielsku. Błam tylko na końcu, i z tego co pamiętam, mówióła m.in. że raz jest dobra, raz zła (typowe dla TheDolly), że jest z Kanady, że może hackować, a potem wyszła. Dało się na nią kliknąć. Sorry, że tak mało screenów, ale w pewnym momencie żaden nie chciał się zrobić ;( Ale dało się na nią kliknąć. W statucie miała napisane: ,,The Toys Have Come Out to Play..." co po ang. znaczy: ,,Zabawki wyszły by się bawić" . To typowe dle Dolek. A CZEKAJCIE! TERAZ ZNOWU POSZŁAM DO CLAUSA, , A TAM...

...ZNOWU DOLLY! Tak. Tym razem udało mi się zrobić zdjęcie jej profilu..:

To, co pisałam powyżej. Oczywiście, była fajna uimprezka, i nie odbyło się bez zboków... Mniejsza o to. Teraz coś, co za pewne zaskoczy wszystkich. No więc TheDolly zaczęła mówić, że ma Google Tłumacz (który wcale nie tłumaczy tak idealnie) izaczeła do nas pisać po Polsku! Używaj,ąc oczywiście liter typy ,,ż'' , ,,ó" itp. Dziwne, nie? Na dodatek pisała poprawnie gramatycznie, czego Tłumacz już nie umie! Napisała też ,,Nara" . Hmmm.... Może to był prawdziwy Hacker. Ale nazywała się TheDolly, a wysszukiwarce nie znalazło nikogo takmiego, oprócz podrób z jakimiś cyferkami... Ale w Grafice, jak wpiszecie The Dolly MSP jest taki pewien screen z Kawiarni na kanadyjskim MSP, na którym jest OIRGINALNA Dolka bez loginu... Pozdrawiam. Korzuchowska

1 komentarz: