niedziela, 19 stycznia 2014

MovieStar tygodnia + moja opinia o Arli!

Czesć! Znowu ogłaszam nową MovieStar tygodna. Jest nią Arli. Aktualnie ma 59 level. Mianowałam ją MovieStar tygodnia, bo po prostu ma ŚWIETNE, GENIALNE, CUDOWNA, FANTASTYCZNE, NAJLEPSZE, ORGINALNE, POMYSŁOWE, DOBRZE ZROBIONE, FAJNE, SUPEROWE, EXTRA I NIE WIEM JESZCZE JAK BARDZO DOBRE FILMY! Przynajmniej jak dla mnie. Wiem jak to brzmi. Jak bym się chciała podlizać. Ale piszę, co czuję. Ale to nie wszystko. Całkiem nie dawno UkradnijDlaMnieNiebo dzięki dowodom Kellow (nie znam ich) zrobiła film, mówiący, że Arli jest chłopakime. Co ja o tym sądze? Według mnie, to nie prawda. Arli mówi, uzupełnia statusy, czy chodźby robi filmy jak dziewczyna. A poza tym, czemy miałaby nas okłamywać? Oto, co o tym sądze. Kellow jej nie znała z realu. Według Niebo porozumiewały się przez Facebooka. Arli (czy niby Sebastian, jak twierdzi Niebo) wysyłała Kellow swoje zdjęcia. Według Niebo okazało się, że to zdjęcia siostry Seby. Nie wiem, co o tym sądzić, ale jak według mnie Arli to dziewczyna. Ale nie rozumiem, czemu Kellow nie broniła Arli. Przecież to ona pomogła odzyskać konto Kellow (teraz znowu je straciła)! Napiszę jeszcze, że Arli bardzo dobrze się zachowała. Najpierw oświadczyła, że odchodzi. I wtedy wiele jej fanów się pobudziło i pisząc w jej Księdze Gości słowa otuchy sprawiło, że Arli wróciła. Znowu robi równie świetne filmy. Pozdrawaiam. Korzuchowska.

1 komentarz: