poniedziałek, 13 stycznia 2014

Nowe levele na MSP

Cześć. Wczoraj pisałam, że nie zrobię posta, ale jednak się udało. Dziś, na Polskim MSP jest nowa aktualizacja: 100 leveli, Fame w procentach i szybsze ich zarabianie. Do tej pory było tak tylko na Irlandzkim MSP. Ale do osób z wysokimi levelami-nie martwcie się! Level przeskakuje na taki, jaki by się miało, gdyby procenty były od początku gry. Np. ja wczoraj miałam 12 level, a teraz-17! Tak teraz to wygląda:
W TOP teraz nadal góruje ALAKINGA z 60 levelem, za nią Arli z 59, póżniej ANNIA z 58. Są teraz też noiwe sposoby zarbiania Fame, do tej pory odkryłam: -za danie autografu -za oglądnięcie filmu -za ocenienie filmu -za przebranie się -za napisanie statusu -za zrobienie ArtBooka Jeśli ktoś z Was zna jeszcze jakieś, piszcie w komach. Będę uzupełniać. Jutro raczej nie zrobię posta, ale lepiej nie mówić 'na pewno' :-).W kolejnej notce napiszę, jak się da szybko i łatwo zarobić na tych nowych Fame. Opiszę sposób, który działał przynajmniej na Irlandzkim. Sorry, że nie teraz, ale mam taką fajną książkę o 1D ;D Pozdrawiam. Korzuchowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz