czwartek, 13 lutego 2014

Kanały na YouTubie

 Cześć! Jednak znalazłam chwile czasu, żeby tu coś napisać. A tak wogóle, to pozdrawiam z Zakopanego! Na MSP pewna dziewczyna (prosiła, żeby nie podawać jej loginu, ale i tak Ci dziękuję ;) ) napisała, że fajnie by było, gdybym zrobiła post z moimi ulubionymi kanałami z YouTube. A więc..:


Król Julian & Amok - parodie piosenek, ze zmienionym tekstem i głosem. Oto mój ulubiony film od nich:





Megannicolesite - Megan to utalentowana artystka. Na YouTubie ma ponad 200 coverów do różnych piosenek. Przy czym dodaje fajne teledyski, niektóre mało różniące się od orginalnych. Oto jej wykonanie ,,Roar" -znanego hitu Katy Perry



 Rebecca Shearing - na kanale również są covery, jednak nagrywa je nie mniej utalentowana od Megan Rebecca Shearing. Wole jej wykonania piosenek, ponieważ sama gra dodaje akustyke, grając na pianinie czy na flecie. A poza tym Megan - jak zauważyć można po powyższym filmie - nie zmienia nić w piosence. Becky przeciwnie. Dla porównania również ,,Roar"



A teraz mój ulubiony kanał z parodiami, czyli Barely Political. Parodie, które publikuje nie tylko mają zmienione wideo, ale również tekst. Oto moja ulubiona, którą przesłali, czyli do piosenki Ke$hy pt. ,,Tik Tok":



 Można zauważyć, że większość kanałów, które lubię jest powiązanych z muzyką. Ale ten- wręcz przeciwnie! AbstrachujeTV, czyli grupa mężczyzn wrzucających na YouTube śmieszne filmiki o... a zresztą sami zobaczcie! Wstawiłam mój ulubiony film od nich, czyli ,,Czego nie mówią rodzice" :



A teraz coś, co na pewno wszyscy znają, (a raczej ktoś) czyli... Niekryty Krytyk. Kanał prowadzi Maciej  Frączek, który ocenia filmy. Ale tego, to wszyscy znają, więc chyba nie muszę wstawiać filmiku.

 Pozdrawiam. Korzuchowska

2 komentarze:

  1. Az brzuh mnie ze ssmiehu boli! Znalezlu Morta prawdziwego! Albo t parodia! Ale rodzice mega! Covery lepsze, ale ja wole Megan

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ! Zapraszam do mnie na bloga o Violetcie ! Trwa konkurs z nagrodami !

    viola-jest-naj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń